FORTEILAND PAMPUS

Een unieke evenementen locatie in de randstad

Offerte aanvragen
Loading...

Er varen twee veerdiensten naar Forteiland Pampus. Er vaart een veerdienst vanuit Muiden en een veerdienst vanuit Amsterdam IJburg Amsterdam. Beide veerdiensten kunnen ook worden ingezet voor evenementen en groepen van Pampus Events. 

Wilt u losse kaarten bestellen voor de veerdienst? Neem dan rechtstreeks contact op met

Stichting Pampus: 0294 – 262 326.

Veerdienst Muiden

De veerdienst uit Muiden is een eigen boot van Forteiland Pampus. De veerdienst vertrekt vanaf de Herengracht in Muiden ter hoogte van huisnummer 33. Het is mogelijk om de veerdienst exclusief voor uw evenement te reserveren.

Er wordt dan een tussenvaart gemaakt met de veerdienst. Het is niet mogelijk om op de reguliere veerdiensttijden de boot exclusief af te huren.

  • Capaciteit: 150 personen
  • Catering: Nee
  • Duur: 30 minuten

Veerdienst IJburg Amsterdam

De veerdienst vanuit Amsterdam IJburg is partyschip Sailboa. Deze boot vaart vanuit de haven van Amsterdam IJburg naar Forteiland Pampus.

  • Capaciteit: 180 personen
  • Catering: Ja
  • Duur: 45 minuten
Offerte aanvragen

Heeft u zelf een leuk idee om te doen op Forteiland Pampus?

Offerte aanvragen

Facebook Pampus Events

Laatste reviews

We vonden het geweldig!

Iedereen heeft het hier nog over ons bezoek aan Pampus gisteren. Veel dank voor de organisatie en het prettige contact! We vonden het geweldig!

Mark Beumer, De Bezige Bij

Leuke dag gehad!

We hebben veel enthousiaste reacties gehad op het evenement. Dank voor jullie support en de goede organisatie.

Tom Wiffrie, Ernst & Young

Everyone had a great time

The offsite was most definitely a succes, everyone had a great time. We will definitely consider Pampus again for any future events we may have.

Renée-Anne de Rond, Nike

We hebben een superdag gehad

Vooral het eten van de levende sprinkhanen heeft veel indruk gemaakt! Er is ’s avonds en de afgelopen week nog veel over nagepraat, maar vooral hebben we gelachen! Alles was prima geregeld, bedankt voor alles!.

Esther van der Weele, Kasius sieraden

Het is hier fantastisch!

Van DJ tot Bootsmannen, van barbecue tot het Ransom! spel, in één woord fantastisch… Wij willen de Bootsmannen super bedanken voor het organiseren van ons bedrijfsfeest. Van A tot Z hebben jullie gezorgd voor een dag die bij ons de boeken in gaat als BESTE BEDRIJFSFEEST OOIT…

Benny Huymans, ROKA

Genoten!

Van begin tot einde top geregeld. Zowel vooraf tijdens het plannen van het evenement als tijdens het evenement en zelfs na het evenement super fijn begeleid en te woord gestaan. Elke medewerker even vriendelijk en meedenkend om een passend uitje te maken. Geen vraag of opmerking is te veel. In Juli met 28 collega’s Escape from Pampus gedaan en iedereen enthousiast. Het spel zit goed in elkaar en de medewerkers doen het leuk en het eiland is prachtig. In verband met extreme hitte werd er voor extra water gezorgd en begeleiding op en van en naar het eiland goed geregeld. Al met al een hele fijne ervaring en zeker een aanrader! Bedankt namens Wellantcollege Aalsmeer
Saskia Hogeboom, Wellantcollege Aalsmeer

Saskia Hogeboom, Wellantcollege Aalsmeer

Een fantastische dag

Men vond het goed georganiseerd door Pampus Events: de boottocht van Amsterdam IJburg naar Pampus, het activiteitenprogramma en ook de barbecue bij The Lighthouse was prima. Vol lof! Trouwens, het gehele totaalpakket is ons best bevallen. Alles door jullie geregeld en dus geen gedoe met aparte reserveringen en betalingen.

Petra Kalf, Amsta

Het was echt supergaaf en supergeslaagd!!

Wij kijken terug op zeer geslaagde Heidag, die mede door jullie inzet, goede voorbereiding, plezierige samenwerking, proactieve enthousiasme, een groot succes zijn geworden!

Loraine Brouwn, De Nederlandsche Bank

Mooie en verrassende locaties

We zijn erg tevreden over ons event. Mooie en verrassende locaties, leuke activiteiten, zeker in combinatie met locatie, duidelijke communicatie en goede service. Ik blijf graag op de hoogte van de activiteiten die jullie aanbieden voor een volgend event.

Sylvia Arentsen-Brand, Koninklijke Verkade