Workshop: Het ongelijk van Beatrix

Een bord vol inspiratie’ is een workshop die u een nieuwe kijk op het leven geeft.

Het Ongelijk van Beatrix is een workshop over de maatschappelijke en zakelijk impact van Social Media in uw leven en Nederland

Social Media maken meer en meer een onderdeel uit van de communicatie tussen mensen en met uw klanten en prospects. Maar hoe krijg je je boodschap overgebracht in slechts 140 tekens? Daarbij gaat het niet meer alleen over uw boodschap, het gaat er vooral over “het luisteren naar uw markt” en de dialoog aan te gaan. Tijdens de Business Twitter BootCamp leert u de beginselen van de onbegrensde mogelijkheden die Twitter, FaceBook, LinkedIN en vele anderen u persoonlijk en organisaties te bieden heeft.

Lawaaimaker in ’t kort

Richard Bordes noemt zichzelf Lawaaimaker. Niet vanwege het lawaai maar juist vanwege de effecten die het teweeg kan brengen. Zonder lawaai geen verandering doordat niemand wakker wordt. En dus blijft iedereen zonder lawaaimaker slechts de gebaande paden belopen. Richard Bordes visie en blik de op de continu veranderende wereld om hem heen gebruikt hij tevens in zijn marketing,- en communicatie-adviezen.

Hij heeft uitgebreide ervaring op het gebied van marketing en commercie binnen de Nederlandse ICT,‐en telecomsector. Zo maakte hij hands-­‐on vele veranderingen mee en stond aan de wieg van vele succesvolle toepassingen die nu een onlosmakelijk onderdeel van uw leven zijn. Vanuit visie en motivatie bespreekt Richard Bordes het onderwerp Social Media onder de pakkende titel “Het Ongelijk van Beatrix”. Door een duidelijke analyse en heldere visie gaat hij in op de vele ontwikkelingen van deze nieuwe manier van communiceren. Juist voor een verhaal met een ander geluid bent u bij hem aan het juiste adres. Daarbij is Richard door zijn scherpte en humor de accelerator om deelnemers aan een seminar, discussie of panel uit hun schulp te halen.

Mede daarom is hij ook een graag gelezen columnist in vele vakbladen. Door zijn beeldende wijze van vertellen, waarbij hij met herkenbare verhalen de vinger op de zere plek weet te leggen en vooroordelen weet weg te nemen, heeft deze lawaaimaker al velen weten te boeien en op andere gedachten weten te brengen. En dat altijd met een verrassende titel én een onverwachte twist. Zo is hij ook in 2011 geëindigd bij de “33” meest eigenzinnige columnisten van Nederland”.